Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 28 mai 13, 13:16

Var intervju med Følstad på TV2sport nå kl 13, tema var det lave publikums oppmøte og økonomi tror jeg, fikk ikke med meg hele intervju se. Følstad fikk til slutt spørmål om hva slag grep klubben vil gjøre for å få flere tilskuere på kampene, her hadde han kun en løsning og det var at hvis de vinner fotballkamper så kommer folk på kampene. Det er forsåvidt riktig det sikkert vil hjelpe på interessen, men syns det er svakt at de ikke har noen tanker om hvordan de kan gjøre grep for å øke interessen. Nå har de jo vunnet to strake hjemmekamper overbevisende, men tendensen er likevel at tallene går nedover, blir spennende å se neste kamp da, men tipper tendensen fortsetter. Mener Følstad bør innse at årsakene er mer sammensatte enn at de ikke vinner nok kamper, det er flere årsaker til at interessen er borte, virker ikke som han klarer eller vil innse det syns jeg.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f