Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 28 mai 13, 11:25
Endret: 28 mai 13, 11:28
Endret av: Snæbbuss-aristokrat #78

Jeg ser poenget ditt T1974, en endring vil naturligvis tvinges fram om folk ikke lenger drar på kampene, da vil klubben garantert bli slått konkurs innen relativt kort tid! Er mulig det er endringen du ønsker, men er ikke sikker på om det er det beste for klubben? Er ikke sikker på om det ikke er det heller, for da kan man hvertfall gjøre som AFC Wimbledon og starte opp klubben på bånn med en bestemmelse om at klubben skal eies og styres av fansen gjennom the Dons Trust. Men det er en lang vei å gå, kanskje det er verdt det, klubben er hvertfall ingenting om den mister totalt sin "sjel" slik den er i ferd med å gjøre nå. Kanskje er det ingen annen vei ut av det enn å starte opp på nytt, men da bør man hvertfall ha prøvd alle veier først før det ender slik. Inntil videre håper jeg det finnes en annen vei enn boikott med påfølgende konkurs som resultat av det.

Det som for meg er helt fundamentalt i min kjærlighet for klubben er fotballkampene! Det er der den skapes og det er der den vises!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f