Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 28 mai 13, 10:42

Deilig seier, bra annen omgang hvor gutta jobber veldig bra, spesielt Anier gjorte en utrolig god jobb i første pressledd!

Det eneste som var trist var å oppleve under 4000 tilskuere på kamp! Er enig i kritiikken fra mange her på forumet, jeg føler også at klubben har mista en del av sjæla si etter at Værste tok over klubben og jeg skjønnner at mange ikke har den samme gnisten og gleden ved å følge FFK lenger. Likevel syns jeg det er skuffende at så mange vender klubben ryggen når de trenger støtten mer enn noen gang. Nå vet ikke jeg hvorfor folk ikke drar på kamp lenger, men hvis det er sånn at man har klubben i sitt hjertet men blir hjemme i en slags protest mot styre og stell i klubben så syns jeg det er helt feil virkemiddel. Det beste alle som bryr seg om klubben kan gjøre er å bry seg om klubben! Det kan man vise på flere måter, f.eks med konstruktiv kritikk slik som her på forumet, men viktigst av alt kan man vise det ved å bidra til glede og trøkk på kampene! Situasjonen er som det er med Værste, alle skulle ønske det var annerledes, men det kan vi ikke gjøre så mye med annet enn å si ifra hva vi syns om det og håpe at ting etter hvert kan løse seg. Det vi derimot kan gjøre noe med er hvordan vi støtter guttane, de trenger vind i seila nå og den vinden er det fansen som må stå for! Uten oss vil klubben seile enda mer akterut!

 

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f