Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ellis

Knøttespiller
Ble medlem: 24 aug 06
Innlegg: 48

Lagt til: 26 mai 13, 23:14


Jeg har selv vært minst like kritisk til driften av klubben gjennom de siste årene som andre og hevder ikke at noen er mer supportere enn andre. Jeg hevder bare at jeg har kjent på avmakten lenge nok.... For at klubben skal klare å snu trenden må vi la tidligere års feil være og heller tro på at både det sportslige og administrative styret kan ta beslutninger til det beste for klubben. Gjort er gjort, spist er spist.

Jeg ser nå, tydeligere enn på mange år, en større åpenhet rundt økonomi og drift og en tydeligere sportslig retning. Ad hoc løsningene vi har vært plaget med lenge er det ikke like mange av og de få kroner som finnes, investeres i trenerressurser og på unge talenter.

Supportere skal følge med og se til at driften av klubben er så god som mulig og ytre seg når man ser at ting ikke er riktig. Det vil derimot ikke si at det er riktig å gjøre det samme i årevis. Da er vi ikke lenger supportere men heller med på å opprettholde noe destruktivt.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f