Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 26 mai 13, 17:13

Opprinnelig postet av Satch

Har akkurat lest papirutgaven av dagens FB  og jeg må si at jeg igjen reagerer på avisens vinkling.

Her har Rafn riktignok fått sitt brev på trykk. Men avisen bruker nesten mer spalteplass, bedre redaksjonell plassering, og oppmerksomhetsskapende bilder på de som umiddelbart får slippe til for å imøtegå Rafn

På dobbeltsiden foran får dagens klubbregime ture fram som før - uten kritiske spørsmål fra avisen, og uten kritiske kommentarer....

Hva i all verden er dette for noe?

FB kjøpt og betalt ? Selvfølgelig ikke!

FB redd for maktgutta i Værste ? Ja, kanskje

Dårlig presse-etikk av FB? Mye mulig

Elendig journalistisk arbeid og uforståelig ensidig vinkling av FB ? Ja - så definitivt. 

Ser ut som makt-gutta i Værste har Avis, kommune og div. i sine grådige lommer. Tror FB at folk i Fredrikstad har mistet gangsynet helt? Folk er ikke dumme FB!

Støtter Rafn 100%!!

For min del så har jeg ikke hadt sesongkort de to siste sesongene pga. situasjonen med Værsteavtalen og det at Værste eier FFK. Når FFK kommer i hendene på mennesker (fotballfolket) som elsker FFK, så kommer jeg tilbake. Inntil da håper jeg Værste AS skjønner fornuft eller så er det bedre at klubben går konkurs. Kanskje FFK da kan startes opp på nytt igjen av folk som elsker FFK. Men aldrig igjen på Værste AS`s premisser.

---------------------------

VÆRSTE AS TIL HÆLVETE UT AV FFK!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f