Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 21 mai 13, 13:06

Opprinnelig postet av kanogvetalt

 

Jeg har ikke svaret, men i stedet for å bare se i bakspeilet, hva kan/skal gjøres fremover?

Om klubben får all makt. Hva da? HVordan skal de rette opp skuta og for hvilke penger?

 

Føler dette blir repeat. Lers hva jeg har skrevet tidligere så står det vel ganske klart hva jeg mener.

Når det gjelder for hvilke penger dette skal drives, så er vel spørsmålet betimelig å stille for hvilke penger det drives i dag. Det er ikke Værste sine, men kreditors penger. Mange som sliter med å få betalt for tjenester som er levert klubben i disse dager.

Ved "redningsaksjonen" feb 2010 så ble det ikke skutt ny kapital inn i klubben. Men et lån som snart skal betjenes ble innvilget.

Værste tok en råsjanse og fridde til eksterne investorer med hjerte for klubben (les Terje Høili). Den taktikken var ikke vellykket. Løsningen ble da å ettergi gjeld og samtidig innvilge et tilleggslån.

Den rettmessige makt i samarbeidsavtalen betyr ikke all makt til klubben, men slik det står og slik jeg skriver : ansvar for de områder man skal ha i følge avtalen.

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340