Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 14 mai 13, 23:20
Endret: 14 mai 13, 23:21
Endret av: Fredd

Opprinnelig postet av Rey

Nå kan ikke jeg nok fysisk trening, men dette burde vel være mulig å rette på i løpet av tre måneder, så per i dag burde det ikke være noe problem?

Men i følge personer som overvar treningene til både S08 og FFK i vinter, var det milevis forskjell på intensiteten

Det burde det være ja, men Bakkerud har innført et nytt system også. Har nok brukt mye tid på dette på treningene. Fysisk trening er faktisk noe de bør ta ansvar for selv.  Tror nok ikke det ble stilt harde nok krav på det fysiske. De har vel også kjørt en del lettere økter siste måneden før seriestart for å ikke være for tunge i beina. Men det er viktig med godt grunnlag før oppkjøringsperioden begynner. Har hatt mistanke om at de har vært for dårlig trent helt siden Aune tok over.

Jeg har spilt håndball noen år og vi fikk både på junior og senior-nivå ansvar for store deler av den fysiske treningen selv. Ble selvfølgelig testet jevnlig. Var du i for dårlig form fikk du ikke spille. Så enkelt var det. Sesongoppkjøringen for håndballen startet alltid 1.mai, med beinhard fysisk trening. Dette for å komme i form til seriestart i midten av september. Men 1.mai var aldri kondisjonen helt på bunn ettersom sesongen sluttet 1 mnd. tidligere. 

---------------------------

Fredd


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340