Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

nilz1

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08
Innlegg: 68

Lagt til: 14 mai 13, 15:39

Opprinnelig postet av Lars 29

Er et paradoks at Sarpsborg 08 og Strømsgodset som spiller på kommunale anlegg betaler ca 1 mill i året i året, mens FFK betaler/er forespeilet å betale ca 12 mill! 

Tror de fleste vet at Fredrikstad Kommune aldri kunne bygd en ny stadion med en økonomi som om mulig er enda verre enn FFK sin. Så det er ikke realistisk å sammenligne den økonomiske hverdagen med klubber som spiller på kommunale anlegg. Uten Værste hadde vi ikke hatt en ny stadion og jeg undres hvor FFK ville vært uten støtte og økonomisk hjelp fra Værste systemet.

Men man skal ikke glemme alle bidragsytere. Historisk sett så har det gjennom tidene vært mange som har bidratt. Størst av alle kanskje Henning Forsberg som virkelig gravde dypt i lomma og reddet klubben da det var som vanskeligst. I ettertid har det vært mange redningsmenn spørsmålet man kan stille seg er om det har vært spesielt genialt i lengden å hente inn spillere for å redde plassen da dette også har medført betydelig lønnskostnader.

Jeg tror alle, og da mener jeg alle også inkl. Terje Høili og Spillerinvest bare har handlet i beste mening. Nå er det derimot på tide at man begraver stridsøksen og drar i samme enden av tauet. Slike utspill som man bl.a. kan lese i Demokraten i dag er bare til ytterligere skade og fører ingen ting godt med seg for Fredrikstad Fotballklubb. For meg minner dette mer om en personlig vendetta.

 

 

 

 

 

 

---------------------------

FFK og Manchester United

Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best, the world's best footballplayer - ever!!)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340