Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

nilz1

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08
Innlegg: 68

Lagt til: 14 mai 13, 13:56
Endret: 14 mai 13, 14:53
Endret av: nilz1

Jeg mener at den største feilen som har blitt begått var panikken for nedrykk i 2009. "Sjakktrekket" med å hente Tom Nordlie og hans to, tre redningsmenn ble en kostnad som ikke bare var dråpen som fikk begeret til å renne over, men kanskje starten på slutten for FFK. Med horrible avtaler og kontrakter med kostbart innhold og lengde ble det en umulighet å bære for klubben.

I ettertid har dette vært med på å danne basis for upopulære valg som bl.a. å kvitte seg med publikumsfavoritter som Thomassen,. Askar, Hussain og ikke minst vår alles kjære Tarik, for å kunne gjennomføre en økonomisk snuoperasjon uten sidestykke i Norsk fotball. Men dagens "glad melding" fra klubben er det en viss mulighet for at vi unngår fotball på nivå 3 på vår flotte stadion, men det må fortsatt utvises stor økonomisk forståelse og dertil stram styring for at klubben skal overleve også denne gangen.

Vi supportere MÅ støtte klubben for det er i motgang man ser hvilke venner man har, og det har det synlig blitt færre av i det siste. Jeg er 100% sikker på at vi vil se et historisk lavmål hva gjelder publikumsframmøte på en 16. mai kamp på torsdag og det i seg selv er synd da dette er en dag hvor klubben kunne fått en fin ekstra inntekt ved godt frammøte. Ja, jeg er selvfølgelig klar over at hver og en kan mene at det må presteres på banen for å få folk til å komme på kamp. Ja, jeg syns ikke det er morro å overvære den ene kampen etter den andre å sitte igjen med en følelese av kaos i 90 minutter. Men - sakte men sikkert vil det bli bedre og kanskje til og med bra. DET er jeg helt sikker på, det handler om tålmodighet og mestringslærdom for spillerne og tålmodighet og kjærlighet til klubben fra oss supportere.

Så min mening er at de som finansierte gildet med Nordlie & Co. i 2009 faktisk burde stille opp for klubben og ikke drive økonomisk boikott slik tilfelle er nå.

---------------------------

FFK og Manchester United

Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best, the world's best footballplayer - ever!!)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340