Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Satch

Juniorspiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 172

Lagt til: 14 mai 13, 11:48

Det har vært skrevet mange kloke ord her opp gjennom årene. Denne tråden i 2004 hører definitivt til disse.

Det er viktig å støtte fotballaget og spillerne på banen – uansett.

Jeg tror at spillerne og trenerapparatet i dag presterer helt greit i forhold til sitt nivå og de ressurser som er stillet til rådighet. De overpresterer vel neppe, men det vi ser er nok faktisk det reelle nivået på laget og spillerne i FFK pr dd. Derfor har jeg heller ikke klaget på de sportslige prestasjonene i år.

Den store forskjellen fra denne tråden i 2004 og til i dag ligger jo ikke der. Det er viktig å kunne ha to tanker i hodet på en gang.

Å rope på lojalt engasjement fra supporterne nå – utover å være positive til det sportslige apparatet, faller etter min mening på sin egen urimelighet. Dette har man gjort nå i flere år : ”Det er viktig å møte opp å støtte – det sørger for penger i kassen” osv

Det altoverskyggende vi supportere er interesserte i å få tilbake for vår støtte er gode sportslige prestasjoner, resultater og utvikling. Det kan gjerne ta litt tid – bare vi ser at utviklingen går rett vei.

Det vi har opplevd som ”takk for vår støtte” de siste årene er at klubbens sportslige apparat bygges nedover og nedover, til vi nå har endt på en gjennomsnittlig Adecco-standard.

Pengene har gått andre steder. Og pengene kommer til å gå andre steder – om det ikke skjer drastiske ting.

I tillegg utføres den reelle driften på en slik måte at selv flere av Klubbens tillitsvalgte føler seg fremmedgjort og mister engasjementet.

Tiden er nå kommet for å kreve noe av bakapparatet i klubben framfor enda mer av tilhengerne - utover selvfølgelig positiv støtte fra tribunen for de (dessverre færre og færre) som føler seg engasjerte nok til å gå på kamp.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340