Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 10 mai 13, 09:40


Jeg synes vi må la Bakkerud og spillerne få noe mer tid så får vi evaluere senere. Jeg synes laget tidvis viser gode takter, men det bør vel bedres i begge 16-metrene. Og Bakkeruds omtale av bl.a. Julius etter kamp i går forteller meg at Bakkerud har full kontroll på hvor skoen trykker, jeg tror han har klar oversikt over hva som bør bedres. 

Det skulle ikke forundre meg om det kommer noen raske 3-poengere snart, og da er vi med, jeg mener å huske at det er mange ny-nedrykkede lag som har slitt i de første kampene i kokkosligaen før de har fått stabilisert poengsankingen på et høyt nivå.

Det virker på meg som om Bakkerud har en soleklar filosofi, og han lover oss i sterke ordelag at dette blir bra, og da velger jeg å lytte på ham og fortsette å støtte ham og laget, jeg tror det ville være sterkt ødeleggende for det "stabiliserings"-programmet man er inne i nå hvis man skulle lage kaos med trenerskifte og andre situasjonsomstyrtende handlinger.

Og så vil jeg rette en stor takk til Jan Rafn for noen meget interessante innlegg (i en annen tråd) om situasjonen innad i FFK-systemet, han har meget god innsikt og det er flott at han deler dette med oss. Imidlertid er det sterkt bekymringsfullt det som kommer fram, det er noe som rokker ved fremtidstroen. Stadionøkonomien hemmer visstnok klubben så mye at det er vanskelig å se for seg et FFK i fremtiden som igjen vil trekke fulle hus og være med å påvirke norsk fotball.

Det er vel kanskje Værste AS og eierne der som har nøkkelen som kan løse opp denne gjennomtriste floken.

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340