Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 06 mai 13, 23:01


Der er jeg, jeg senker ambisjonene og troen, om ikke til et lavmål så ihvertfall til min realitet= det som man ser.... Orker ikke en ny stor skuffelse så dette er grei terapi som jeg anbefaler til alle som blir sure etter tap...

4-8 plass er veldig sannsynlig. Vi er ikke blant de aller dårligste og vi er heller ikke blant de 4-5 beste. Det er INGENTING heller dessverre som tyder på at dette vil endres. Alle skjønner at det ikke tar 5 måneder å sette en spillestil ?Man hadde jo ikke valgt en slik stil med leiesoldater fra Viking etc. hvis det tar så lang tid å få det til. Dette har med spillernes guts å gjøre, med oppofrelse, fellesskap og vinnerinstinkt å gjøre. Og det har med Bakkereuds evner til å være tydelig, trygg og fair å gjøre. Skal vi også i år bytte angrepsduo i annenhver kamp ? Blir ikke no vinnerlag av slikt.

Hver eneste spiller må få spørsmålet; hva kan forventes av deg og svare ærlig utfra dette.

Nei, vet ikke helt om Bakkerud skjønner hva vi supportere har vært gjennom de siste årene, tålmodighetsgrensen er passert dessverre etter 5 serieomganger, unfair kanskje, men det har noe med historie å gjøre......


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340