Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 06 mai 13, 17:08

Opprinnelig postet av matsinho
fordi dere forventer seier på seier i adeccoligaen. Dere trenger en realitycheck!

Akkurat det er det vel ingen som forventer, men tre tap på fem kamper er likevel ikke bra nok når treneren forteller før sesongen at han har en av de beste stallene å råde over og at klubben har gått ut og sagt at opprykk er målet. Da er det vel kanskje trener og klubb som trenger en reality check, for vi supportere har jo en tendens til å tro på det klubben går ut med av sportslige ambisjoner. Da får de også tåle det når resultatene ikke samsvarer med optimismen de hadde før sesongstart.

Om klubben og treneren hadde gått ut og sagt at vi neppe kommer til å rykke opp i år, at stallen er for dårlig og at klubben ligger nede med brukket rygg, så tror jeg også de fleste hadde akseptert dette og vært mindre misfornøyd nå. Som jeg skrev i det forrige innlegget, så kan man jo lure på om de gir oss kunstig forhåpninger for å få flere til å kjøpe sesongkort, for mange ville kanskje ha droppet dette om klubben gikk ut og sa at dette kanskje ble en midt-på-treet-sesong på nest øverste nivå. Sender man derimot ut "lovnader" om opprykk, så frister det vel litt mer for mange å hente et sesongkort.

Litt kritikk er på sin plass etter fem kamper og skuffende prestasjoner hvor man ikke ser mye til en ny spillestil til tross for at treneren har vært her i fem måneder. At enkelte allerede nå ser helsvart på det kan vel være at de senker ambisjonene til et lavmål for å ikke bli skuffet på nytt.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340