Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 06 mai 13, 10:15

Enig med Matsinho her. Når folk begynner å snakke om trenerskifte etter fem serierunder, seriøst snakker om nedrykk til 2. divisjon og det verste de har sett siden Glenn Rostads dager - da er det noe galt både med forventningene og med langtidshukommelsen. Ingen skal rosemale noe som helst - vi spilte en dårlig kamp mot Kongsvinger i går. Men hvorfor anta at det er dette som representerer lagets normalnivå, og ikke heller den siste halvtimen mot Sandefjord? Dårlige cupkamper er irrelevant. Vi gulla oss videre mot Sprint Jeløy og Kongsvinger da vi vant cupen under Eggen. Jeg sliter med å huske en eneste sesong hvor vi har overbevist i de tidlige cuprundene.

Jeg vil også minne om at det per dags dato kun er fire poeng til førsteplass i divisjonen. Det er langt fra bare FFK som har variert i prestasjonene. Det er faktisk normalen i denne divisjonen.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340