Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 jun 03, 22:19
Utfra spill og sjanser burde vi ha avgjort denne kampen da vi ledet 1-0. Det er det ingen tvil om. Vi klarte oss lenge bra mot 12 mann (dommeren inkludert), men når kreftene tok slutt helt på tampen, så viser det seg at stallen vår er for tynn når vi skal matche lag på dette nivået. Mens LSK setter inn den ene meriterte spilleren etter den andre, så består vår benk av juniorspillere med erfaring fra 3.div.

Ellers må jeg si at kampen omtrent gikk etter oppskriften slik jeg antok; FFK kjempet veldig bra og fikk spillet til å gli i perioder, men scoret ikke nok. LSK er kyniske, ekstremt gode på dødball og viser at de har noen hakk bedre rutine. At de avgjørende kampen i det 89. minutt på dødball var faktisk omtrent forventet der og da. Det lå i luften...

Når det er sagt; jeg har sjeldent vært så skuffet og oppgitt etter kamp på Stadion. Vi hadde fortjent avansement i dag, men dersom spillerne fortsetter i samme spor (og vi får tilbake de skadede spillerne) så vil vi ta 3 poeng mot Moss på søndag. Og det er tross alt viktigere!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340