Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 30 apr 13, 12:35

Opprinnelig postet av 1947modell

Liker ikke det jeg ser som mange andre gir uttrykk for. Trille ball , trille ball og trille igjen. Bakkerud skal og må finne andre løsninger enn hva vi rikke mot Vard. Dette holder ikke utover. Tap mot Kongsvinger med samme taktikk og bevegelser  er  vi snart bede i sumpa. Hadde forventet meg litt bedre innsats i kampene , men vet ikke hva det kommer av at det virker surrete. Takk til Masalin ; uten han igår hadde vi rota nederst på tabellen. Håper at Bakkerud har noe i armen , men for å si det mildt , jeg trur det ikke!!!!

Vard spilte hjemme, som om de skulle spilt borte. Da er det naturlig at laget som fører kampen triller ball for å lokke de frem på banen. Dette funket til dels. Offensivt synes jeg det fungerte ok i går. men det kunne fort endt 0-0. Det kan nok bli mange slike kamper i år. Men jeg tror det offensive spillet også vil utvikle seg.

Defensivt er det, som forventet, mye å gå på. Sentrale spillere var skadet i oppkjøringen og ny høyreback kom rett før sesongstart. Her er det et stort forbedringspotensiale.

Uansett er dette et lag under utvikling. En forutsetning for at denne utviklingen skal gå den rette veien er at alle har trua på prosjektet. Hvis det sportslige apparatet og spillerne mister trua, så går det ikke.

Hvis laget ikke leverer opp til forventningene, så er det kanskje forventnigene det er noe galt med?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f