Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 29 apr 13, 11:06
Endret: 29 apr 13, 11:28
Endret av: Lars 29

Må si at jeg synes det er trist og bekymringsfylt hvor likegyldige "alle" har blitt til FFK. En kamptråd på matchdag har 5 innlegg? Diskusjoner om Plankehaugen på Tribuneliv forumet er helt dødt og den generelle interessen er dalende og laber.

Jeg merker det selv, selv om jeg har reist fra Oslo og vært på to hjemmekamper i år, er ikke interessen som den bør være. Alt rotet i klubben med pengerot, Piroja saken, uærlighet, Værste saken, negativitet etc, har gjort folk likegyldige.

Ikke står jeg på Plankehaugen feltet lenger heller, all tull som har vært på feltet og "overkjøringen" Ultras/tidligere BRH har gjort i forhold til øvrige medlemmer av Plankehaugen, har gjort at jeg har mistet litt gnisten til å stå å gi alt på kamper. Vet dessverre at mange av mine venner og andre føler det samme. Vet at Ultras er uenige i dette, men det er dessverre slik mange føler det.

Litt rart å tenke på at en gruppe på 25 - 40 personer har fått til noe slikt. Ikke bare Ultras sin skyld, men Plankehaugen burde tatt tak i dette allerede med etableringen av Brigade Rødvit. Plankehaugen var kjent som en inkluderende gruppe for alle, hvor alle kunne stå sammen og dra på kamp sammen. Etter karakeristikker av PH medlemmer som juletrær, kjedelige og dårligere supportere enn disse og ulike uheldige situasjoner som Nadderud episoden som et absolutt lavmål, har gradvis flere og flere falt fra. Foreldre synes ikke lenger det er ok at barna reiser med PH på borteturer eller står på feltet på hjemmekamper etc. Dessverre sånn er realiteten blitt. Nedrykk og dårlige resultater har heller ikke hjulpet på situasjonen.  

Vi liker å kalle oss en fotballby, men i overkant av 4000 mennesker på 2 hjemmekamper, selv om det er Adecco og kaldt er ikke bra, fortsetter klubben å ikke levere er det vel snart nede i 3000 i snitt. Det verste er at jeg ikke ser noen snarlig vei ut av uføret.

Troppen vi har er ikke så ille og er bare å håpe at spillet vil bedre seg. Alt for tidlig å konkludere i forhold til opprykk, men ingen tvil om at det vil bli vanskelig, ikke minst å bli topp 2. Adecco er ikke en divisjon med finspill og tekniske finesser i april/mai. Spillerne må skjønne at de må krige, kjempe og blø for drakta.

Håper på bedring i dag og 3 poeng mot Vard!

    

---------------------------

Støtter FFK og Leeds United i medgang og i motgang!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f