Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 22 apr 13, 23:20

Opprinnelig postet av jinky

Når det er sakt, så skal det være rom for å kritisere på Stadion. Publikum ønsker å se laget vinne, vi forventer seier hver eneste kamp spesielt på hjemmebane.

En ting er å være kritisk. Noe annet er å være som den sutregjengen på raden bak meg på felt M, som sitter og klager ustanselig. Gjerne over at ikke man vrir spillet ut mot høyre, etter at ballen var hos høyrevingen tre trekk tidligere - eller over at en spiller med to motspillere på seg velger en støttepasning. I dag måtte jeg si fra, dett ble rett og slett for dumt.

Når det gjelder å forvente seier i hver eneste kamp: Man har selvsagt lov til det. Men det er så virkelighetsfjernt at man må være masochist for å ha noen glede av det. Jeg kan ikke huske sist et lag gikk ubeseiret gjennom 1. divisjon. Tror ikke det har skjedd i min levetid. At man da forventer det når det bare er tre år siden vi så vidt rykket opp med et bedre mannskap, det gir knapt mening. Men det er lov.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f