Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

jinky

Knøttespiller

Ble medlem: 08 jan 13
Innlegg: 30

Lagt til: 22 apr 13, 22:53

Det er flere interessante poeng i denne tråden. Usakelig drittslenging bør kuttes ut og de som kritiserer har som Rafn sier lite kunnskap rundt det som skjer på banen i kampens hete. Bet meg merke til i dag når kampen ebbet ut at folk ropte "SKYT!" når Ramberg står på 30 meter med ryggen til mål! Er Rambo kjent for sine ville hælspark fra 30 meter? Nei.

"Skyt" roper folk, men personlig vil jeg se aristokrat-fotball, hvor vi spiller oss rundt på kantene, tålmodighet er nøkkelen. Når vi roper på spillerne at de skal skyte fra umulige posisjoner, så gjør de nettopp det og resultatet blir deretter.

Når det er sakt, så skal det være rom for å kritisere på Stadion. Publikum ønsker å se laget vinne, vi forventer seier hver eneste kamp spesielt på hjemmebane. Om vi slutter med kritikken frykter jeg at vinnerkulturen også vil svinne hen. Se bare i Spania, Italia og andre steder rundt om i Europa, kun seier er godt nok og spillet skal blende. Vi må stille krav til spillerne våre ellers vil guttæne ikke få den tenninga som trengs for å vinne kamper.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f