Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 22 apr 13, 15:52

Opprinnelig postet av Erikk

Det er utrolig viktig at folk på tribunen støtter opp om laget og dritt mot egne spillere er helt uakseptabelt. 

 

Dette er gjennomgående problem ikke bare på Stadion , men også i forum og kommentarfelt. Den som tror en ung spiller blir bedre av drittslenging fra tribunen har aldri selv spilt fotball for mer enn 10 tilskuere. Det er mange besserwissere som slenger fra seg dritt i tide og utide, og dessverre så klarer ikke spilleren som er offer for dette å sile om det kommer fra en med eller uten peiling på fotball ;)

Jeg stod på PH-feltet mot Bryne og det ble kastet endel dritt mot egne spillere derfra når det buttet imot. Og ved selvsyn så registrerer jeg at de fleste som slenger med leppa neppe har en aktiv fotballkarriere bak seg.

Engasjement er bra, men hva med å oppmuntre istedet for å bryte ned. I medgang trenger man ikke oppmuntring. Da går det meste av seg selv, men det er i motgang man trenger en EKTE supporter ;)

Skryt og konstruktiv kritikk bygger deg opp, ensidig kritikk bryter deg ned.

 

Vi sees på PH-feltet i dag mot Sandefjord.

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f