Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 22 apr 13, 13:23

Opprinnelig postet av Kai Roger

Ja...kan du si: 'skal de spille i FFK MÅ de tåle presset'. Vel......det er ikke sikkert de tåler drittslenging. Det er ikke sikkert de tåler det presset det er i spille for en såpass 'gal' fotbalby. Men kan vi snu akkurat dette til noe posetivt? Kan vi gi spillerne beskjed om at : ' så lenge du blør for drakta,og løper alt du klarer........så er det helt ok å misse på en dribling,så lenge du tørr å prøve'

Du har mange gode poenger, og dette avsnittet er viktig.

Jeg synes klubbens situasjon per dags dato er slik at det er helt fjernt å tenke slik som det jeg har uthevet. FFK er ingen storklubb i dag. De som tenker på den måten lever på 60-tallet. De spillerne som er gode til å takle press havner i bedre klubber. Vi, som publikum, må innse dette og støtte spillerne selv om de misser med en avdribling. Akkurat som du sier, applaus for forsøk på bra ting er mye bedre enn et oppgitt F***.

Om det stemmer at det var lite negativitet mot Hødd, så er det kanskje et tegn på at folk har innsett dette?

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f