Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 20 apr 13, 20:24

Opprinnelig postet av Albin

Opprinnelig postet av malurt

Er en bra ting dette, alle gjør sine feil. Syntes faktisk man kan støtte opp her og regner med dette var noe som ikke kommer til å skje igjen;)

de er for blussing og de gjør det uansett om det skader klubben. De driter i klubben.

Ta feks den ene åpne trenning/ familie dagen i fjor før Molde kampen. det var masse barne og da smeller de av kinaputter så jaller over helle tribunen. Unger begynner å gråte og er vetta skremt, men trur de bryr seg? Neida de smeller av igjen og skremmer dritten av ungene på nytt. De blir snakke til og de står og trur dem er så ille tøffe.  Da mista jeg totalt respekt for den gruppen. Min mening er man skulle ha kasta alle på hode og ræva ut? hadde vært morsomt om en av dere kunne ha kommenter hva meningen med det var? Er det så ille morsomt å skremme vannet av små unger.

Jeg hadde med min datter som ble to i fjor, og hun brydde seg ikke metern om smellet og blussene, bare titta hun og spiste videre Smile en ting er å blusse under kamp og smelle under kamp ulovlig, men akkurta her i den situasjonen som blir nevnt her tror jeg de fikk lov av klubben til å gjøre det + at det var åpen trening!

Nå ønsker gutta å gjøre opp for seg, for boten som klubben fikk i fjor + at de er med på å lage liv på stadion. jeg tar INGENS Side i den her saken, men synes diskusjonen kan legges død og vi kan konse om å backe opp og støtte opp om FFK mot Sandefjord Smile

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340