Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 26 feb 13, 11:19

Opprinnelig postet av T1974


Selv om situsjonen er alvorlig så er det mest "dagligdagse" problemer det er satt fokus på.

 

Denne passusen er etter mitt syn SÆRDELES alvorlig for FFK klubb fremtid og troverdighet:

"En ny samarbeidsavtale er nå utarbeidet basert på ”Forbundsstyrets bestemmelser om kommersielt og/eller administrativt samarbeid mellom klubb/idrettslag og selskap”, som trådte i kraft fra 1. januar 2011. Denne samarbeidsavtalen er nå ferdigbehandlet av begge styrer og har vært oversendt Lovkomiteen og Kontrollkomiteen til uttalelse, uten merknader. Avtalen vil bli oversendt NFF for godkjenning i løpet av mars måned."

Det betyr at selve kjernen i FFK sitt problem fortsatt er holdt unna for medlemmene av klubben, og det viser en total mangel på åpenhet. Jeg sier ikke at avtalen er kontroversiell, det vet jeg ikke siden jeg ikke har sett den. Men en slik avtale gir AS utvidede rettigheter for å "hjelpe" klubben, men den er unntatt innsyn og påvirkning fra medlemmene??
Lukter råttent.
I forhold til Styrets mandat er det sannsynligvis i gråsonen for hva de har myndighet til å beslutte uten å gå via generelaforsamlingen.

Ved fjorårets årsmøte var det en av medlemmene i lovkomiteen eller kontrollkomiteen som hevdet at denne avtalen burde godkjennes av årsmøtet. Dette har man tydeligvis gått tilbake på.

Det som ble sagt i går er at når avtalen er godkjent av forbundet vil den bli lagt ut på klubben hjemmesider slik at medlemmene får innsyn i denne.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340