Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 15 feb 13, 00:16


Håper nå FFK/daglig leder gjør en intens jobb med å få landet de fleste av våre kamper til søndager og ikke til hverdager slik det ryktes i dagens aviser. Folk er opptatt på hverdager! Syklubb, trening, jobber i Oslo, ungen på kamp/trening ++++++++++ dette går bare ikke!

Eventuelle ekstra TV inntekter vil ALDRI kunne oppveie tapet på tilskuersiden som er selve næringen til at TV i det hele tatt er interesserte i å sende (ved siden av kampen).

TIL FFK's daglig leder: Kjemp med nebb og klør for å redusere hverdagskamper til max ett par, frykter at dette vil ramme FFK knallhardt på antall billetter/sesongkort på kort og lang sikt, dette inviterer ikke til salg av sesongkort !!!! Og tro meg, dette er en av grunnene til at folk lurer på om de skal ha kort eller ikke, akkurat som folk har diskutert de siste årene. Forrige gang i Adecco ble haugevis av kamper flyttet til lørdager da FFK alltid skulle vises. Selvfølgelig gikk jeg, men jeg er ikke representativ for snittet av publikum.

Dere skal selge sesongkort til mini-klubben, kompisgjenger, familier, sønn/far/farfar o.s.v. slik dere nå brander dere gjennom satsningen med nytt PR-byrå, det virker smart. Dette MÅ ikke TV sendingene få ødelegge, dette vil hule ut alt dette arbeidet....

Folk vil ha øl på brygga til forrett, kamp til hovedrett o.s.v. som det står i avisa. La det bli slik. Hvis ikke så kan dere i 2014 gjøre om deler av stadion til Næringsbygg dessverre.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340