Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 06 feb 13, 21:39

Jeg mener at laget er absolutt godt nok til å rykke opp. Men er det dette laget vi vil rykke opp med?

Det kan for mange klubber være sunt å få en sesong i Adeccoligaen og komme styrket tilbake. Historien har vist at mange klubber og spillere har vokst på de erfaringene, men jeg er usikker på om vi får den samme effekten i FFK. Årsaken til det er at de aller fleste av spillerne i vår sentrallinje rett og slett har for lite utviklingspotensial. Vidar Martinsen, Lars Grorud, Thomas Holm, Hans Erik Ramberg og Robert Stene er alle spillere som er mer enn gode nok til å føre FFK opp i Tippeligaen. Men ingen av disse spillerne er pr. i dag god nok til å være faste i FFKs sentrallinje hvis vi skal heve oss på øverste nivå, og de har neppe utviklingspotensial til å bli det. Vi trenger rutine på veien opp, men jeg synes likevel det er noe traust og lite fremtidsrettet over sentrallinja vår. Håpet får være at Kevin Duré i løpet av sesongen kommer til hektene og får masse spilletid i midtforsvaret, at Jabbie får mye spilletid og får den forventede utviklingen, og at minst én av våre unge angrepsspillere griper sjansen og viser Tippeliga-takter. Målet må være allerede nå å ruste en spillerstall klar for Tippeligaen. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f