Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 06 feb 13, 16:27

Etter mitt syn MÅ Jabbie vise at han har tatt et par steg opp iår. Mann kan ikke være ung og lovende i en evighet. Og jeg har virkelig tru på at Jabbie vil blomstre iår. Vi er veldig utsatt for skader og karantener. en 11'er vil på papiret være veldig god,men etter mitt syn er de som sitter på benken langt under pari,sånn kvalitetsmessig. Iallefall pr idag. Håpet er at de også tar steg.

Er forøvrig spent på om Simen R blir kvitt skader,og får fram sitt potensiale iår. En annen ting er at 'alle' lag vil se på kampene imot oss som 'årets happening',og Adecon er IKKE en 'walk in the park' lenger.

Jeg er skikkelig glad for de 3 signeringene vi har fått hittill,gutter som har prestert på nivået før,og er 'poeng-spillere', og de gjør at jeg tror på mange 'gåsehud' opplevelser iår. Er også veldig fornøyd med at vi har 3-tre trenere i aksjon,der den ene er SJEF (Bakkerud). Lars B fremstår som en trygg kar,som vet å si ira hvis spillerne ikke yter.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f