Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 05 feb 13, 23:35

Opprinnelig postet av FFKsupporter

Har prøvd å sette opp en mulig startellever her, og må innrømme at optimismen stiger. Holder vi oss unna de største skadene, mener jeg at opprykk ved første sesong må forventes. Med toppet lag har FFK det klart beste laget i Adecco.

En annen ting som får meg til å smile, er treneren. Lars Bakkerud har fremstått som den lederen FFK trenger for å komme på rekk kjøl igjen. Får han til å spille den fotballen han ønsker, vil tilskuertallet på Stadion øke betraktelig. Alle vil se et FFK som spiller ball. Så hos meg er optimismen stor og jeg har trua på Tippeligaspill i 2014!

Ps. Foretrekker egentlig Duré foran Grorud, men pga. hans langtidsskade blir Grorud 1.valget

 

Det så særdeles spennende ut! Gleder meg voldsomt til seriestart! Om vi er gode nok til opprykk (og klare for det) vil tiden vise.

Er uenig i at sentral midtbane er vårt svakeste kort. Landgren har spilt sentral midtbane i vinter og virker å være tiltenkt en rolle her. Da blir vi langt mer sårbare i forsvar med kun Lønn Jensen som ren høyreback og Aleesami som ren venstreback. Syns også at Masalin er en bedre keeper enn han for kreditt for.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f