Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 05 feb 13, 18:07

Hvis Landgren blir værende og blir brukt som høyre-back (altså den samme possisjon som han har hatt en god stund) mener jeg forsvaret er godt nok i forhold til vår økonomi. Når det gjelder keeper synes jeg jr-keeper bør tas opp og vi håper at han og vår finske venn kan holde fortet fram mot sommeren. At vi er tynt besatt på begge backene er jeg enig i men Martinsen kan vikariere noe hvis behov Strømsborg også (selv om begge disse er bedre som stoppere). Husk vi er både blakke og i Adeccoen.

Vedr midtbane er vingene Solberg og Halvorsen gode kort, men sentralt er det værre. Slik jeg der det blir Jabbie viktig i det defensive, vi får også håpe Holm kan bidra litt mellom skadene. Offensivt har vi vel kun Ramberg som er god hvis han får være 100% skadefri over tid (noe som slett ikke er noen selvfølge) Midtbanen er derfor vår svakeste lagdel pr i dag etter min mening.

Angrep var den svakeste lagdelen, men de to nye forandrer jo det. Jeg håper Momo får flere muligheter og jeg håper vi får se han lykkes. Vedr Art har jeg desverre ikke helt troa lengre noe det hadde vært morsomt hvis han motbeviste.

Vi er avhengie av å være mer heldige på skadesiden enn vi har vært de siste årene og vi trenger også å ha marginene mer med oss rent generellt. VI må huske at laget er mye svakere enn hva det var sist i Adecoen og mye svakere enn laget vi avslutet årets Tippeliga med.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f