Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 30 jan 13, 23:31

Opprinnelig postet av Satch

Noen som vet hvordan sesongkortsalget er? Dette var neppe noen god reklame….

Det følgende er skrevet i mismot og affekt – men kanskje årsaken til 4-måls-forskjellen og rundspillet ligger her:  

S08 (”Snullåtte”, Willy?) har vært tålmodige og dyktige, og bygget seg opp til noe som kan bli et stabilt og fornuftig drevet tippeligalag.

Mens FFK på kort tid har greid det kunststykke å rive ned noe som i utgangspunktet hadde stort potensiale.

FFK står tilbake tvangsgiftet, kostnadsbelagt og belånt til høyt over pipa, dømt til gjeldslaver for laaang tid. De fleste spillere av verdi er solgt eller gitt bort for å spare seg til fant. Og klubbens generøse onkel har man prestert å støte så langt fra seg at det nok ikke er håp om retur.

Jeg håper inderlig jeg tar feil – men er redd veien tilbake blir veldig tung.

He-he, Satch, bare litt morro med å si "Snullåtte"Wink

Men jeg er helt enig, as usual, i dine betraktninger. S08 har nøysomt og med plan bygget seg opp. Vår klubb er rasert av vanvittig dårlig ledelse både økonomisk og etisk, for å si det mildt.

Så får vi se hvordan det går i 2013.........

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340