Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 30 jan 13, 19:35

Opprinnelig postet av T1974

Uten å ha sett kampen...

1. Uttrykk som "dette er flaut" under en treningskamp i januar burde ikke supportere slenge rundt seg med

2. Særp er i eliteserien og FFK i Adecco. Det skal være forskjell. Lik det eller ei.

3. Særp har bygget en stamme som har blitt en "heiskandidat" som gjør at de har vent seg til å kjempe for hvert poeng.
FFK har et mannskap som er tynt også i Adecco'n. Hvis FFK klarer å bygge en stamme slik Særp har gjort kanskje FFK også rykker opp igjen med tid og stunder. Forutsetningene geografisk er bedre for FFK enn Særp slik sett bør de da kunne holde seg i Eliteserien hvis de først rykker opp.

4. På "nedsiden" av utfall ligger en laaaaaang ørkenvandring i 1-2 divisjon fordi Værste AS kveler all mulighet til opprykk.

1   Herre min hatt! Man må da kunne si det man mener!

2   Det burde ikke være forskjell på et nyopprykket lag og et nynedrykket lag

3   Hvorfor er det noe særlig forskjell på geografien i Frstad og i Sarp? Snullåtte har bygd en stamme ja, FFK har desverre måttet selge stammen

4   Jeg engster meg litt for nedsidenCry

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f