Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 11 jan 13, 22:55

Opprinnelig postet av jinky

Opprinnelig postet av Rey

Det kan ikke sammenlignes i det hele tatt.

Supras bør gjøre opp for seg slik flere andre supportergrupperinger for andre klubber angivelig gjør.

Utdyp gjerne hvorfor det ikke kan sammenlignes.

Flere grunner, blant annet at mange av de som ikke har gjort noe straffbart har handlet i beste mening men bare tatt dumme valg. Mens de som har gjort noe kriminelt har gjort ting som er i gråsonen. Ofte vet jo ikke skattedirektoratet selv reglene rundt dette. Så ja det er beviste handler men noe de trodde var innenfor loven.

Det Supras gjorde er 110% ikke lovlig i følge NFF og det blir alltid bot. Det er ikke noe gråsone og heller ikke bare ett dumt valg.

 

Så ett (noen) spørsmål tilbake til deg Jinky:

Hva er så ille med at supras gjør opp for seg? Hvorfor skal de ikke betale for en handling de har planlagt i lang tid og gjort store forbredelser for å gjennomføre? De vet jo at FFK blir straffet med bot når det blusses. Skal man tolke det som sto i Evig Aristokrat rett så er jo Supras rundt 60 mann og da blir det jo ikke mer enn 250 kr pr pers så er jo ikke store summen på de enkelte.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f