Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 11 jan 13, 22:22

Opprinnelig postet av jinky

Om disse få individene i Supras burde bli utestengt og pålagt å betale klubbens bøter fra egen lomme, burde vi ikke være konsekvente og kreve at personer høyere opp i systemet lider samme skjebne? Eller er økonomisk kriminalitet mer akseptert blandt den vanlige supporteren enn uansvarlig bruk av pyroteknikk?

Joda du har helt rett i at alle skal behandles likt.

Men uten å ta noen i forsvar så har nok de som satt i administrasjonen opperert i en gråsone uten at det gjør ting bedre. Det har ikke vært helt soleklare regler å forholde seg til. Derfor har det jo også tatt lang tid å etterforske. Pluss at det også er ting vi supportere ikke lett får innsyn i slike handlinger. Derfor hender det jo at de aktuelle personene for lengst er kastet ut av administrasjonen når det blir opprettet en sak mot de.

Supras har gjort noe alle vet at NFF hater og alle vet at FFK soleklart får en bot for den handlingen. Det er derfor jeg mener at Supras bør betale for boten siden de hele tiden har vist at den handlinge de skulle gjøre ville ende opp med en bot til FFK. Blussing på tribunen er ikke noe gråsone hos NFF, det er en soleklar bot. Så hvis man da virkelig elsker klubben,

Personlig så mener jeg at Supras skal få ett valg, og det er å betale for seg og fortsette å stå på PH feltet eller hvis de ikke gjør det så bør de nektes å stå på PH feltet. Jeg snakker ikke om bortvisning fra stadion med fra PH feltet. Supras med flere andre vil jo ha en sangkontrakt fordi de mener at står man på PH feltet så har man forpliktet seg til å støtte opp om laget 100% samt verbalt ved å synge. Jeg vil da snu den tilbake og si at noen som bevist planlegger og gjennomfører økoniske skade for klubben ikke skal få lov til å stå på PH feltet. Det er ikke sånn at bare fordi de tidvis lager ok liv så fritar det de kravet om å støtte FFK 100% Gjør Supras opp for seg og betaler inn kr 15 000 til FFK. Så ser jeg ingen grunn til at de ikke skal få lov til å stå på PH feltet. Men hvis de ikke gjør det så mener jeg at de bryter kravet man har på PH feltet om å støtte klubben.

 

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f