Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 11 jan 13, 14:41

Opprinnelig postet av jinky

Problemet er at ugresset finnes i alle ledd i klubben. Hvis det først startes med å luke ut en type ugress fra ett nivå, så må ugresset fra de andre nivåene ryke med. Se i FC København, hvor Don Ø rotet de opp i økonomiske problemer, han måtte ut, han er persona non grata i Parken. Her i byen gis de sesongkort på vippen og et klapp på skulderen for deres "innsats". 

Personlig er jeg blandt de som setter pris på temperatur rundt kampene. Jeg har savnet dette rundt Fredrikstad så lenge jeg kan huske. Jeg har reist rundt på kamper i Europa og bivånet hvilken ramme supportere med litt frie tøyler kan utføre. Jeg er ikke for en total lovligjøring av bluss, det er utvilsomt en risiko tilknyttet bruken av pyroteknikk, men jeg er for at vi ikke blåser opp det til noe større enn det er. Så vidt jeg kunne se, så ble blussingen mot Molde utført på en mindre risikabel måte enn hva som er tilfellet med tinnsoldatblussing på indre bane. Jeg skjønner at de økonomiske konsekvensene for klubben er til stede og jeg tror ingen ønsker å sette klubben i en situasjon hvor dette kan bli et problem på lang sikt, men jeg håper at supportere som ønsker en slik atmosfære rundt kampene kan være med å bidra ved en slags bøsseinnsamling til en botskasse uten å bli stigmatisert av den gjengse tilskuer. Jeg ville bidratt med noen kroner og jeg vet med sikkerhet at flere rundt meg ville bidratt til å samle inn disse pengene for å gjøre dette mulig. Hver kamp hadde nok ikke vært økonomisk forsvarlig, men til de viktige kampene så tror jeg dette ville latt seg gjennomføre innenfor rimelighetens grenser. Vær gjerne uenig i mine synspunkt, jeg ser det som en selvfølge blandt flere her inne. Mine synspunkter kan sees på som noe "radikale", men det finnes mange som setter pris på dette, spesielt spillerne selv.

Noen av dere vil si at det er ulovlig uansett hvordan man vrir og vender på det. Helt riktig. Og slik vil det nok fortsette å være, men når et forbud åpenbart ikke fungerer så er det på tide at vi tenker i en retning hvor skaderisikoen og de økonomiske konsekvensene er minimale.

Selvfølgelig finnes det ugress over alt og ikke kom her og si at klubbstyret prøver å rydde opp, de har fjernet mange lik fra tidligere styre. Jada dagens styre er tidvis udugelige de også men de prøver nå en gang å rette opp i ting i motsettning til Supras som bare skyver alle andre forran og skylder på alt annet.

Men hva som om dagens styre er udelige er det da ok for en supportergruppering å bevist med full viten og vilje og påføre klubben ennå større økonomisk bellasting? Håper også at du kommer frem til at svaret her er nei.

Men siden du kunne bidra med noen kr så sett i gang denne kr rullingen da, for det skulle seriøst supras gjort for lenge siden. De har pr dags dato aldri tatt ansvar for noe av det de har gjort, bare flytta skyld og alt andre steder og vridd saken over på noe helt annet slik det prøves på her nå ved å skylde på styre og at de er udugelig og også har mye svin på skogen. På tide å vokse opp og stå for det man har gjort. Vi at man har hår på ballene og brystkassa og ta straffen som en mann.

Så har bare en ting å si. Supras se til h... å stå for det dere selv innrømmer å ha gjort. Betal den JÆVLA bota ASAP. Slutt å skylde på alle andre.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f