Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

jinky

Knøttespiller

Ble medlem: 08 jan 13
Innlegg: 30

Lagt til: 10 jan 13, 18:06

Opprinnelig postet av Rey

Det hadde gått ann å avstå fra begge deler. Det går ann å ha to ting i hodet samtidig. Det går ann å diskutere flere ting samtidig.

Jeg er enig i det Rey. Det er to forskjellige saker, men for meg virker det som om det er trynefaktoren som avgjør hva som er rettferdig straff. Debattanter slenger rundt seg med at disse "ungene" skal dekke bøtene selv og i verste fall bli utestengt en hel sesong, men ingen snakker om at de som satte oss i et alvorlig økonomisk uføre skal utestenges neste sesong og dekke bøtene selv. Hansen, Jensen og Kværneng var vel vitende om at de sendte millioner av kroner til Caymanøyene og til dette bogusselskapet i Estland. Ja, de ble dømt til å betale bøter. Om politiet eller retten klarer å finne de skyldige som tente bluss så er de nødt til å punge ut. Men ingen skal dekke klubbens bøter fra egen lomme, hverken i skattesaken eller de som tenner bluss.  Det er klubbens ansvar i sin helhet som skal hindre at slike saker oppstår. Er ikke klubbens kontrollorganer gode nok, så må klubben ta størstedelen av ansvaret. Om klubben forsøker å stramme inn sikkerhetsnettet ved å heve seg over norsk lov, så er de ikke bedre enn de som fyrer opp blusset.

Jeg skal ikke bevege meg mer mot off topic nå, men jeg ber dere forumryttere, spesielt opinionslederne på dette forumet, (det er ikke mange av dere og de av dere som tror de er det kan bare slappe av) om å rette energien/gallen mot det som faktisk betyr noe i den store sammenhengen. De alternative grupperingene er bare bitte små brikker i dette spillet. Diskuter det gjerne og men gjerne at det er høl i huet å blusse, men prøv å vær konsekvente i kritikken. Det er viktig for deres egen troverdighet og ikke minst for dette forumet.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f