Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 10 jan 13, 16:15

Opprinnelig postet av jinky

Skattesnusk gjør på ingen måte bluss lovlig, det har du rett i. Men om jeg måtte velge mellom to onder, så vet jeg hva jeg ville valgt.

 

Det hadde gått ann å avstå fra begge deler. Det går ann å ha to ting i hodet samtidig. Det går ann å diskutere flere ting samtidig.

Opprinnelig postet av jinky

Jeg har lest igjennom trådene som omhandler skattesaken og gjennomgangstonen i de aller fleste innleggene er at det er synd på de involverte partene.

Da har du lest noen helt innlegg enn det jeg har lest. Er da ingen som syns synd på de involverte parter der. De det er synd på er oss supportere og klubbstyret som fikk de gamle skjellettene i fanget uten å ha noen skyld i det. De som rota det til kan jeg ikke se at noen syns synd på.

 

Opprinnelig postet av jinky
Magefølelsen forteller meg også at de involverte i skattesaken har bidratt mer til bunnlinja til Fredrikstad Fotballklubb enn hva Supras har gjort i negativ forstand. Men dette er jo ikke spesielt viktig i det store bildet. Det er lettere å forholde seg til de som ser ut som skurker som syndebukker, enn de som ser ut som folk men som faktisk er skurkene. 

Tror nok magefølelse din har helt rett, men for meg er det totalt likegyldig. Supras visste at FFK var/er i deep shit økonomisk og valgte likevel å påføre klubben denne ekstrakostnaden.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f