Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

jinky

Knøttespiller

Ble medlem: 08 jan 13
Innlegg: 30

Lagt til: 10 jan 13, 15:12

Opprinnelig postet av Fredd

Politiet har vel rettigheter til å avkreve ID. 

Hylekoret var vel på plass da det ble klart at ledelsen og spillere hadde drevet med snusk? Hadde vært topp om de nevnte personer i FFK-systemet hadde spleiset på den boten, men det gjør det vel ikke mer lovlig å fyre opp bluss av den grunn. "Klubben er økonomisk ruinert så det er ikke så farlig å fyre opp noen bluss slik at økonomien blir enda dårligere." En flott tankegang....  

Kan ikke Supras vise en gang for alle at de tar ansvar? Eller er det kanskje ikke tøft nok?

Med tanke på at det ikke er legitimasjonsplikt i Norge(enn så lenge) så har ikke politiet rett til å kreve noe annet enn navn, adresse, fødselsdato og yrke. Personnummer trenger man ikke opplyse om. 

Skattesnusk gjør på ingen måte bluss lovlig, det har du rett i. Men om jeg måtte velge mellom to onder, så vet jeg hva jeg ville valgt. Jeg har lest igjennom trådene som omhandler skattesaken og gjennomgangstonen i de aller fleste innleggene er at det er synd på de involverte partene. Det blir ihvertfall ikke snakket om utestengelse fra stadion en hel sesong for disse personene. Antageligvis så blir de å finne på VIP-tribunen når sesongen sparkes i gang. Magefølelsen forteller meg også at de involverte i skattesaken har bidratt mer til bunnlinja til Fredrikstad Fotballklubb enn hva Supras har gjort i negativ forstand. Men dette er jo ikke spesielt viktig i det store bildet. Det er lettere å forholde seg til de som ser ut som skurker som syndebukker, enn de som ser ut som folk men som faktisk er skurkene. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f