Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

okiek

Knøttespiller
Ble medlem: 14 sep 04
Innlegg: 30

Lagt til: 14 sep 04, 13:41
jeg påstår selv om drillo hadde andre spillere og velge mellom var dem i samme stand som hareide sine. det jeg mener er at Drillo hadde ikke noe bedre spillere, men drillo fant opp en stil som ble suksess. alle husker EM og laget som vant. Hellas er ett lag jeg trykket til mitt hjerte under em, men at hareide gikk ut å sa slik kan vi spille. da gråt jeg og det var ikke av glede, men av total bom skudd. slik hellas spilte kunne hareide aldrig klart. Nå ser det ut til at hellas ikke kommer til VM, men det med drillo kan en se likhet mellom hellas stilen. Hellas slo bare få lange baller. drillo stilen var helt klart lange baller, men den tiden var det en suksess og det tror jeg hareode ikka klarer å gjøre det samme med for vi har ikke spillere som trengs. jeg søtter også espen Johnsen som ble skuffet over at han måtte stå skole rett mens sultene presse folk tok bilder. dete er å ødlegge en spiller (det er min mening) jeg kan aldrig huske at slik skjedde unner drillo.

---------------------------

Jeg er kjempe glad i klubben FFK


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340