Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 des 12, 12:31

Opprinnelig postet av Supras
Om klubben skulle bli bøtelagt har vi i Supras dessverre heller ikke mulighet til å betale for større bøter alene da vi alle stort sett består av unge studenter eller nyetablerte med gjeld i banken og det som hører med for oss unge førstegangskjøpere. Vi er heller ikke en fast supportergruppering med eget styre, budsjetter og ressurser som dere. Mener dere at dette er en bot vi ene og alene må stå for?

Mon tro om de bruker offerrollen like mye hvis de en dag klarer å sette fyr på en person på tribunen. Det ser faktisk ikke ut til å at de tar alvoret og at de mener dette er helt greit fordi det ikke har skjedd noe. Ennå. Den dagen det skjer så kan de i hvert fall ikke si at de ikke visste at dette kunne være farlig.

Det minner mer om at blussingen gjennomføres fordi det er ulovlig og at de skal tøffe seg. De kan være så fattige de bare vil, men det bør de tenke på før de tenner opp disse blussene. Bruker de samme unnskyldning for å kjøre for fort også? Beklager, den boten kan jeg ikke betale alene, dette er ikke mitt ansvar da jeg ikke har penger. De virker totalt ignorante hva gjelder lover og regler, så det er kanskje på tide at de får regningen i posten og ikke slipper unna hver gang?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340