Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 14 sep 04, 11:10
Jeg synes du treffer spikeren på hodet, Snæbbus-aristokrat #78. Spillestil handler om det mannskapet du har tilgjengelig. Vi skal heller ikke glemme at de andre lagene undervurderte Norge, vi spilte annerledes og var et overraskelsesmoment, men senere fant lagene etterhvert mottrekkene. Det led Semb under. Og at Myggen og Rekdal ga seg. Ingen av disse er i nærheten av å være erstattet.
Og; vi spilte jammen mot mange små nasjoner og føk oppover FIFA-rankingen!

Til sammenlikning har Hareide vunnet cup og liga i Norge, Sverige og Danmark, mens Drillo de senere årene reddet Vålerenga fra nedrykk, avanserte i UEFA-cupen, men var sjef var Wimbledon som rykket ned - til det store intet og eksisterer ikke lenger! Bastardvarianten MK Dons som er flyttet ut av London ER en annen klubb.
Ikke verst å sette så store spor at klubben ikke lenger finnes. :p
Ok, det var satt på spissen, men dere ser vel alle den lille spøken her.

Elementer av Drillo-fotballen er viktig, spesielt defensivt, men offensivt er jeg er større tilhenger av Hareides fotball.
Jeg betaler ikke kun for å se lange baller, innkast og en hodestuss på en som heter Flo til etternavn. Jeg vil bli underholdt også.

:D:ffk:

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340