Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 des 12, 15:46

På tide å sparke Benitez, Roman? Sparkingen av Di Matteo ser ut til å bli en tidlig julegave til Manchester-lagene. Kanskje på tide å trekke seg ut av Chelsea før man ødelegge klubben helt? Forundrer meg ikke om Benitez får sparken allerede i januar om det ikke blir en real opptur ut desember. Og hvilken manager med resepekt for seg selv vil ta i den klubben da? Hvor det i arbeidskontrakten nesten står at Torres skal spille, til tross for et målsnitt på 0,18 per kamp. Det er lavere enn Morten Gamst Pedersen har på landslaget det.

Er det bare meg, eller blir Kasper Wikestad mer og mer plagsom som kommentator? I dag hørtes han mest ut som om han var på audition for å være julenisse i Torvbyen slik som han gapskrattet. Hæ hæ hæ, ha ha ha, hå hå hå! Hysj!

Kamp 1 av en fantastisk fotballørdag ferdig. Nå er det City - Everton, deretter Bayern München - Dormund, Barcelona - A. Bilbao og så en fantastisk avslutning med Real Madrid mot Atletico Madrid.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f