Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

alestr1

Knøttespiller
Ble medlem: 02 aug 11
Innlegg: 74

Lagt til: 30 nov 12, 15:57

Jeg har satt meg ned og tenkt litt på hvordan et FFK-lag kan se ut i 2013-sesongen. I dette har jeg utelukket Horn, Landgren, Pusic, Sreckovic, Tripic, Knudsen og Valencia. Jeg har tatt med Stene, men det er kanskje ønsketenkning(?) Eventuelle nye spillere er selvfølgelig hjertelig velkomne, om ikke helt nødvendige!

De 11 utvalgte(?):

Masalin

Lønn Jensen - Grorud - Durè - Aleesami

Halvorsen - Holm - Ramberg - Hansen

Stene - Gueye

Backup/benk:

Keeper: ?

Forsvar: Strømsborg og Martinsen

Midtbane: Jabbie og Rafn

Angrep: Ruud Tveter

 

Hvor må det forsterkes?

Vi trenger en keeper. Om det blir ny førstekeeper tror jeg Masalin vil vekk. Med mindre han får spilletid i FFK tror jeg ikke han er interessert i å være her. I så fall trenger vi en reservekeeper også, altså to keepere. M.a.o. vil det antagelig være mest aktuelt å "bare" hente ny reservekeeper. Junior?

Forsvaret er ganske sterkt innbiller jeg meg. Vår sterkeste lagdel(?) Om vi trenger noe er det vel backup på back(pling!)

Midtbanen trenger vel også forsterkninger, både på ving og sentralt, spesielt ving. Juniorer?

Angrepet vårt er heller ikke spesielt sterkt. Svakeste lagdel(?) Hvis ikke Ruud Tveter eller Gueye slår til Adecco, OG Stene forsvinner, blir vi ikke særlig målfarlige. Juniorer?

 

Mulige forsterkninger:

Vi har jo ikke den største lommeboka, så det vil antagelig sette sine spor hva gjelder eventuelle spillerkjøp og lån. Å tro at vi kan hente kjente meritterte spillere blir nok å drømme, med mindre de er kontraktsløse og mer enn gjennomsnittlig glad i FFK.

Uten å ha gjort nevneverdig god research på hvilke spillere som kan være aktuelle, lister jeg allikevel opp følgende spillere:

Juniorer: Håvard Jenssen, Håvard Åsheim, Filip J. Westgaard, Ridouan Elyounoussi, osv.

Kontraktsløse: Rozhat Shaswari, Tijan Jaiteh, Fredrik Strømstad, m.fl.

Kjøp: ?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f