Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 19 nov 12, 21:43

Opprinnelig postet av Plankekæll

Dette er spillerne FB-journalist Vidar Henriksen regner med forsvinner.


Zlatko Tripic har de helt glemt her. Han forsvinner jo tilbake til Molde. I tillegg tror jeg også Landgren blir solgt. Jeg håper FFK beholder Ramberg, Martinsen og Rafn. Vi må ha spillere rett og slett. Det ryktes også at Momo Gueye er svært misfornøyd med tilværelsen i FFK. Jeg har også hørt at Masalin vil bort.

Hvordan er ståa med Halvorsen? Er det ikke slik at Høili har betalt lønna hans i år, og at FFK tar over (den sikkert ganske høye) lønna hans fom neste sesong? I såfall klarer jeg ikke å se at FFK har råd til å beholde han.

Nei, nå får vi bare raide Kvik Halden og Øssia for spillere slik at vi ihvertfall klarer å stille lag i Adeccoligaen 2013.

Dette her kan bli stygt. 

Det der virket mildt sagt stygt ja. Nå føler jeg det er mye som henger på Jonsson egentlig - er vel han som har oversikten over hvem som er aktuelle kandidater inn, jeg bare skjønner ikke hvor man skal lete. Glad jeg ikke jobber i FFK.

F-B med trenernytt: 2 nordmenn, 1 danske og 1 svenske er aktuelle. Skal være avklart innen 10 dager - forhåpentligvis. Det er vel nesten det første som må på plass? En ny trener?

Vanskelig å bygge nytt fundament når hovedpersonen som skal lede laget ikke er på plass ennå.

 

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f