Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 19 nov 12, 08:32


Til dere som er litt klokere på kommende saker enn meg; det blir nevnt at FFK kan gå konkurs neste år, hva vil dette bety konkret? Går vi da ned til 1. divisjon eller hva?

Og tenker litt på Værste AS, denne stadionavtalen blir jo tatt opp fra tid til annen, men det som folk undrer på er om klubben er bærekraftig med nåværende avtale. Holters stilte vel dette spørsmålet sist møte også, men fikk ikke svar som jeg forstod? Om FFK skulle gå konkurs, vil egentlig dette ha noe å si for Værste AS? Vil det bety nok til at de bryr seg om eventuelle endringer av avtaler og lignende?

Videre leser jeg i F-B at vi må kutte budsjettet med 17-18 millioner. Når man hadde lite penger uten dette kuttet, så er det vel egentlig bare å glemme opprykk neste år.

Også sier Halvorsen at han regner med å bli med videre, det hadde for meg vært veldig bra. Liker han, han må bare bli mer stabil på et bra nivå.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f