Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 16 nov 12, 22:46

Sjansene våre for å sikre kvalik nå kan neppe være mer enn 15-20 prosent. Sogndal hjemme mot et skadeplaget og formsvakt Brann uten noe å spille for kan jeg vanskelig se for meg ende i noe annet enn grei hjemmeseier. Da må vi altså ha hjelp av Aalesund hjemme mot Sandnes Ulf. Den kampen er hakket mer åpen, men det er jo ingen tvil om at Sandnes Ulf har et veldig mye bedre utgangspunkt enn oss. Håpet må være at vi får en tidlig ledelse mot Molde, sånn at nervøsiteten sprer seg i et nokså urutinert Sandnes-lag. Fordelen deres er at de likevel klarer seg med uavgjort, og Aalesund (i likhet med Brann), er et lag i dårlig form og kun æren å spille for. 

Mange tar også oppsiktsvekkende lett på at vi skal slå Molde. Som uansett har et veldig mye bedre lag enn oss, hvor vi i tillegg mangler våre to beste forsvarsspillere i en forsvarsfirer som med få unntak har vært katastrofal i lang tid. Vi må ha MYE med oss for å lykkes på søndag. Men så lenge det er et teoretisk håp, så er det jo nettopp det... På Stadion skal jeg uansett, men er nesten glad for at jeg drar dit med et nærmest resignert utgangspunkt. Oppturen blir så uendelig mye bedre, hvis sensasjonen skulle skje.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f