Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 14 nov 12, 19:16

Opprinnelig postet av arte et labore

Noen som vet hva som har skjedd med Brønby i Danmark? Knivet jo i mange år mot FC København om seriegullet. Nå ligger de sist i Superligaen med kun én seier på de 15 første kampene. Har økonomiske problemer gjort at de har solgt unna rubbel og bit?


Mye av samme som med FFK. Store økonomiske problemer, samt noen veldig store uenigheter i klubben. Noen få personer med alt for mye makt, og når de i tillegg ikke klarer å bruke makten riktig blir det ikke noe bra. Supporterne har etter lang kjemping sikret seg en måte å få være med å bestemme i klubben, Brøndby Supporters Trust, heter dette. Her er nettsiden:  http://www.brondbytrust.dk/
Forøvrig kan jeg anbefale å dra til Danmark for å få med seg New Firm. Jeg så selv dette derbyet i fjor. Var i Brøndby og så det, men København sine fans hadde dessverre boikott. Restriksjonene fra politet og klubbene er nå slutt, og derfor er alle boikotter slutt også. Har skrevet en artikkel om besøket, og den kommer i Evig Aristokrat i vinter.
For de av dere som har lyst til å ta dere en tur for å se dansk fotball kan jeg anbefale det på det sterkeste, send meg en PM så skal jeg gi så mye svar jeg har om dere har noen spørsmål hvis dere lurer på å ta en tur. 

---------------------------

Forever young, infamous youth, forever ultras.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340