Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 11 nov 12, 15:05

Er det bare meg, eller har nivået sunket i Premier League? Jeg synes det går lengre mellom de gode kampene nå. Avstanden fra topplagene til de andre lagene ser ut til å være mindre nå enn før, og om det hadde vært fordi de andre lagene hadde blitt bedre, så burde vel strengt tatt nivået vært bedre på kampene? Så, har rett og slett topplagene mistet en del av kvaliteten de siste par årene? Eller er det slik at de andre lagene har blitt ultadefensive mot topplagene for å redde ett poeng kontra det å prøve å vinne tre?

United roter jo fælt i nesten hver eneste kamp, City sliter med å vinne kamper som på papiret skulle være enkle og Chelsa har heller ikke imponert. Arsenal er jo nesten ikke til å kjenne igjen fra sitt tidligere toppnivå. Og Liverpool har jo snart bare navnet igjen. Newcastle har jo også mistet mye av futten i år.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340