Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 07 nov 12, 00:27
Endret: 07 nov 12, 00:31
Endret av: arte et labore

Verdt å merke seg at Ajax stilte med intet mindre enn tre dansker fra start. Utskjelte (i Liverpool) Christian Poulsen, stjerneskuddet Christian Eriksen samt Lasse Schøne. I tillegg en finne i midtforsvaret fra start og en svenske på benken.

For å dra den nordiske tråden videre så vant PSG 4-0 med en målløs Zlatan, med det gjør kanskje ikke så mye da han hadde assist på samtlige fire mål.

Malaga tok ikke seks poeng mot Milan som jeg trodde var mulig før dobbeltoppgjøret, men fire poeng er imponerende nok. Laget er vel allerede videre om jeg ikke tar feil. De har 10 poeng, Milan 5 og Anderlect 4 poeng. Anderlecht må da altså vinne de to siste for å komme a poeng med Malaga, Det betyr blant annet at Anderlecht må vinne mot Milan, som da maks kan få åtte poeng, to mindre enn Malaga har nå. Ergo, de er nødt til å være videre allerede.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340