Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 01 nov 12, 13:47

Hvor mange spillere er det i fare for at vi mister etter denne sesongen? Seff det spørs jo mye på om vi rykker ned el klarer oss i tippeligaen i år. Jobbes det mer med å faktisk speide litt etter spillere i hele østfold? Det er mange gode talenter over ALT i østfold. Ikke bare i fredrikstad,særp og moss omerådet! Berge er på vei til molde og det er ganske så flaut med tanke på at Molde klarer å finne en talent i mysen og FFK som ligger i østfold ikke klarer å få tak i disse talentene før andre!

Jeg er veldig for at FFK skal få frem egne spillere men da bør man virkelig ta tak i speidinga i hele østfold. Er ikke alle spillere som kommer til fredrikstad og banker på døra til FFK.Man må ut i feltet å finne de før andre lag!

Hvis FFK hele tiden er frempå og får tak i disse talentene så ser fremtiden til FFK veldig bra ut i mange år fremover.

Jeg har sett mye barnefotball ifra alder 9-12 år da jeg har jobbet mye med det på fritiden siste 2 årene. Tro meg bare her i indre østfold så ser jeg veldig mange spennende talenter som kan bli er fremtidig veldig bra spillere hvis de utvikler seg riktig fremover. Da kan man tenke hvor mange gode talenter det er rundt i fredrikstad,særp, moss som det bor mye mer folk en i indre østfold.

FFK er og forblir storebror i østfold uansett. Da skal FFK være laget som spennende talenter kunne tenke seg å spille for.Wink

Jeg ser faktisk veldig positivt på fremtiden til FFK, men da er det en rekke ting som må gjøres blant annet å få opp øyne for talenter i HELE østfold før andre lag eks Molde som er VELDIG langt unna østfold.

Berge ble tipset til FFK lenge før Molde. Det vet jeg 100% sikkert!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f