Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 01 nov 12, 13:31

Opprinnelig postet av Erikk

Men Rafn har du noen kommentarer vedr ryktene om Johansen?

Ville du hatt tro på Johansen som del av trenerteamet vårt?

Jeg vet vel like lite som dere andre om rykter rundt klubben om dagen.

Men som person og trener så har jeg veldig stor respekt for Roar. Det han mangler av fotballfaglige kunnskaper tar han igjen på andre ting.

Roar har kunnskap på det mentale plan som jeg ikke har sett hos mange andre trenere. Det han har gjort med spillere vi har sendt fra oss til S08 fordi de ikke var "gode nok" er rett og slett imponerende.

Men i S08 har han fått satse på unggutter uten at noen har stilt spørsmål med det fordi økonomien ikke har gitt spillerom for annet.

I FFK er det derimot mange sterke personligheter/grupperinger som ønsker en finger med i spillet og jeg er usikker på om Roar hadde passet inn her slik ting er pt.

 Men med et udiskutabelt mandat om å drifte sport slik han ønsker så tror jeg Roar kunne gjort en god jobb i FFK.

Men såvidt jeg vet så er Trond A fortsatt hovedtrener i 2013 så dette er vel ikke noe tema.

 

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f