Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Satch

Juniorspiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 172

Lagt til: 01 nov 12, 11:58

Opprinnelig postet av nilz1

Noen tanker....  Alle som følger litt mer enn middels med på hva som skjer rundt laget vårt vet at salg av enkeltspillere måtte til for å få beholde lisens for fortsatt spill. Det har vært fokus på økonomi hele veien, og vi må alle skjønne at det må ekstra sterk lut til for at Forbundet skal godta de planene som blir lagt fram for at vi i det hele tatt skal ha et Fredrikstad Fotballklubb. 

Selv om jeg mener vi nå bør holde igjen med det meste av kommentarer til vi ser hvordan det faktisk ender, så må jeg bare spinne litt rundt Nilz1 sitt bra innlegg.

Sitatet over mener jeg er feil. Eller -  det er riktig med de eierne FFK har idag, men hadde det vært andre eiere så kunne nok dette helt kortsiktige kritiske ift lisens vært løst med å øke egenkapitalen. Innenfor regelverket. Uten at en slik løsning skulle vært noen sovepute i arbeidet for at inntekter > kostnader også i FFK.

Ellers er jeg helt enig i at spillere på utgående kontrakt og som ikke vil forlenge skal selges. Så får vi heller reflektere på hvorfor de ikke vil forlenge. Her er det jo forskjellige meninger, men jeg for min del tror dette høyst sannsynlig henger sammen med klubbens tvilsomme drift og økonomi. Når klubbvisjonene dreier seg om å greie å betale melkemannen neste uke, og det blir mer og mer glissent på tribunene, så tror i hvert fall jeg at det sier seg selv hvilke konklusjoner spillere med ambisjoner trekker for egen framtid.

Jeg lurer også litt på om ikke Mr. Rafn blir urettferdig behandlet fra enkelte her. Er det ikke nettopp pga at han mener dagens styre og stell har drept mye av engasjementet både hos ham, hos Oleg og mange andre at Rafn trakk seg fra styret? Ref ”Klubben må tilbake til folket”?

Om man er enige eller ikke med Jan Rafn – så bør det i hvert fall være hevet over enhver tvil om at dette er en kar med integriteten i behold.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f